FACILITY
➔ INTEGROVANÝ TÝM PROFESIONÁLŮ NA VYSOKÉ ÚROVNI➔ VŠE V JEDNOM ŘEŠENÍ
Našim cílem je optimalizovat náklady spojené se spotřebou energií, údržbu technologických zařízení, řízení nutných oprav a dohled nad pravidelnými revizemi všech systémů v budově.
K zajištění poskytovaných služeb (technický provoz objektu, úklid, ostraha, recepce, ekonomická činnost atd.) nepřistupujeme jako ke skupině jednotlivých prací. V našem pojetí se jedná o komplexní činnost, kdy jsou tyto služby provázány a řízeny tak, aby v konečném efektu vytvářely v objektu příjemné prostředí.
Facility management OP Security poskytuje kompletní servis v těchto oblastech:
Ekonomická a právní správa
- Daňové a podnikatelské poradenství
- Účetnictví
- Mzdy
- Vyřizování dotací
- Právní poradenství
- Komunikace se státními institucemi
- Jednání s klienty ohledně obchodních transkací s nemovitostmi
- Fakturace nájemného, fakturace služeb a jejich vyúčtování, sledování plateb a stíhání neplatičů, rozpočty a sledování plnění rozpočtů, daňová problematika, pojištění atd.
Technický provoz a správa objektů
Údržba a provoz technologií a stavebních částí objektů, údržbářské práce, vnější i vnitřní úklid, zahradnické práce, likvidace odpadů a doprava, požární bezpečnost,revize systémů, inženýrská a investorská činnost. Činnost recepce, ostraha, kontrola pohybu návštěv, řízení parkování v areálu, služby podatelny atd.
Podpora administrativního provozu
Zajištění telekomunikačních služeb, pronájem kancelářské techniky atd. Docházkový systém, informační technologie, elektronická kniha jízd.
Deratizace – dezinfekce – dezinsekce
- Hubení hlodavců – hmyzu – mikroorganismů
- Bytové domy
- Kanceláře
- Haly a provozovny
Úklidové služby
Tyto služby se provádí po pečlivé konzultaci a dle požadavků klienta, ze kterých vyplyne četnost a doba prováděných služeb. Úklidové práce provádí vyškolení a prověření pracovníci. K dispozici mají moderní čisticí a úklidovou techniku.
- Úklid bytů, kanceláří, průmyslových hal, obchodních center, parkovišť
- Mytí oken, výloh
- Čištění koberců a sedacích souprav
- Úklid po malování
- Předkolaudační úklid
- Čištění interiérů automobilů
- Čištění počítačů, klávesnic a bílé techniky
- Úklid výrobních areálů a skladů
- Venkovní úklid
- Strojové čištění podlah
- Úklid staveb
- Generální úklid
- Dodávka veškerých hygienických náplní a potřeb (tekutá mýdla, papírové ručníky, toaletní potřeby, čisticí prostředky apod.)
Údržba zeleně
- Údržba trávníků, keřů a zelených ploch
- Rizikové kácení stromů
Malířské práce
- Malba interiérů
- Malba exteriérů
- Povrchová úprava dřevěných a kovových konstrukcí
- Nátěry betonových podlah
- Pomocné a dokončovací stavební práce
Výškové práce s použitím horolezecké techniky
- Mytí fasád
- Úklid sněhu ze střech
- Úklid holubího trusu
- Rizikové kácení stromů
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci (BOZP)
- Hodnocení pracovních rizik možného ohrožení bezpečnosti a zdraví zaměstnanců.
- Zpracování návrhu na zařazení prací do kategorií.
- Zpracování provozních řádů.
- Zpracování směrnic o poskytování osobních ochranných pracovních prostředků a mycích, čistících a dezinfekčních prostředků.
- Zpracování směrnic pro organizaci a řízení bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
- Zpracování dokumentace dle požadavku platných právních předpisů k zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
- Školení vedoucích zaměstnanců a zaměstnanců.
- Evidence pracovních úrazů.
- Provádění kontrol dodržování platných předpisů v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
- Poradenská a konzultační činnost.
Oblast požární ochrany (PO)
- Zpracování požárně bezpečnostního řešení staveb – projektová dokumentace pro stavební řízení.
- Zpracování dokumentace o začlenění do kategorie činnosti podle míry požárního nebezpečí.
- Zpracovávání posouzení požárního nebezpečí.
- Zpracování organizační směrnice o zabezpečení požární ochrany.
- Zpracování dokumentace zdolávání požárů (operativní plán a operativní karta).
- Určení podmínek požární bezpečnosti provozovaných činností.
- Zpracování dokumentace o požární ochraně dle požadavku vyhlášky č.246/2001 Sb..
- Školení vedoucích zaměstnanců a zaměstnanců.
- Odborná příprava preventistů a zaměstnanců zařazených do preventivních požárních hlídek.
- Provádění preventivních požárních prohlídek a navrhování opatření k odstranění závad.
- Organizace plnění povinností vyplývajících ze zákona č. 133/1985 Sb. o požární ochraně v platném znění, vyhlášky MV ČR č. 246/2001 Sb. a ostatních platných předpisů a norem (ČSN), pokud upravují otázky týkající se požární ochrany.
- Poradenská a konzultační činnost.
- Vybavení hasicími přístroji a hydranty.
- Kompletní služby v oblasti revizí, kontrol a oprav hasicích přístrojů přímo u zákazníka. Dále kontroly a revize požárních hydrantů a suchovodů. Zajištění dodávky nových hasicích přístrojů dle požární dokumentace objektu.