SYSDO

Správa docházky

Kontrola a správa docházky, individuální pracovní plány a dokonalý přehled o docházce zaměstnanců přehledně a intuitivně.

Docházkový systém SYSDO je určený především pro malé a střední podniky, které nechtějí nebo si nemohou dovolit náklady s instalací serverů a aplikací starající se o chod docházkového systému. SYSDO běží on-line. Stejně jako jiné systémy svého druhu sleduje přístup a docházku zaměstnanců, nabízí ale daleko více možností a to jak zaměstnavatelům, tak i samotným zaměstnancům.
otisk

 

Srdcem kvalitního docházkového systému je terminál určený pro záznam přístupů zaměstnanců. Uvědomujeme si, že požadavky zákazníků na tato zařízení jsou značně variabilní, a proto nabízíme vše od vlastní bezplatné čtečky ve formě aplikace pro systém android až po moderní biometrický terminál snímající otisky prstů a rozpoznávající obličej.

Biometrické terminály
face-uprava

Rozpoznání obličeje

Autentizace pomocí biometrických údajů je dnes velmi vyhledávaná nejen v rámci docházkových systémů. Naše terminály jako jedny z mála na českém trhu podporují i ověření pomocí obličeje, ke kterému slouží dvojice kamer s IR přísvitem pro rozpoznání tváře.

 

 

 

Snímač otisku prstu Ověření pomocí otisku prstu dnes patří mezi základní metody biometrické autentizace. Samozřejmě i naše terminály tuto možnost podporují.
sysdo-s

Přístupové karty

Čtečky jsou připraveny i na možnost, kdy zaměstnanec, či celá firma, nebude chtít využívat vytváření záznamů na základě biometrických informací. Terminál je proto vybaven čtečkou čipů Em-marine.

 

SYSDO je variabilní

Unikátní řešení virtuálních terminálů řeší problém homeoffice, malých firemních poboček, docházky řidičů či docházky dělníků na stavbě.

Virtuální terminály
sysdo1

Jednoduché a chytré

Systém virtuálních terminálů je velmi jednoduchý nejen na instalaci, ale i na následné ovládání. Jedná se ale především o velmi chytré řešení, kdy lze udělat docházkový terminál například z mobilních telefonů Vašich zaměstnanců.

Nulové pořizovací náklady

Ušetříte. Veškeré aplikace virtuálního terminálu poskytujeme zdarma. Náklady na terminál se tak zúží pouze na pořízení mobilního zařízení.

Docházka PIN kódem

Autentizace zaměstnanců v případě virtuálních terminálů probíhá pomocí PIN kódu, který je jim přidělen.

 

 

Výhody cloud řešení

Minimální náklady a žádné starostí s instalací systému, aktualizacemi, provozem serveru či zálohou dat. Vše za Vás řešíme my.

ZELENÁ LINKA 800 888 258